Despre mine

Fotografia mea
Cluj-Napoca, Cluj, Romania
Sunt un om direct, hotarat, care își urmează drumul vieții și care este deschis provocărilor. Viața este scurtă dar ne dă posibilitatea de a ne dezvolta. Numai un om curajos poate ajunge să fie ceea ce își dorește.

Despre Mine



Am copilărit în orașul Băile Tușnad

Absolvent al facultății de Geografie din Cluj-Napoca, actual masterand

Lucrez ca profesor preparator la Liceul pentru Deficienți de Vedere Cluj-Napoca

Membru activ al organiyaţiei Pontes



Am mai multe pasiuni

Sporturi


Muzică

Chitara
Fluier
Clapa
Voce
Percuție

Geografie

Meteorologie
Hidrologie
Turism

2 comentarii:

  1. Sunteti grozav, mi-a placut foarte mult site dvs si imi place cum cantati va felicit si consider ca este un dar pretios de la Dumnezeu , sa fiti sanatos

    RăspundețiȘtergere