Despre mine

Fotografia mea
Cluj-Napoca, Cluj, Romania
Sunt un om direct, hotarat, care își urmează drumul vieții și care este deschis provocărilor. Viața este scurtă dar ne dă posibilitatea de a ne dezvolta. Numai un om curajos poate ajunge să fie ceea ce își dorește.

Ceainaria La Port

In data de 6 Martie am participat alaturi de Ioan Man la un recital de muzica usoara si folk ce a durat aproximativ 2 ore. Cunoscandu-ne foarte bine, Ionel fiind omul cu care am colaborat foarte mult pe planul muzical, am pregatit spre audierea publicului cateva piese din repertoriul romanesc si international. Mai jos o sa va pun la dispozitie cateva dintre piesele interpretate in aceasta minunata seara.


Ceainaria La Port este un loc simpatic situat in inima Clujului. Ambianta si personalul acestei ceainarii mia dat senzatia de acasa din primul moment. Intaia oara cand am ajuns acolo am servit un ceai si mi sa spus (Sa te sinti aici ca acasa, daca vrei poti sa scoti chitara si sa canti linistit). Cu o astfel de atitudine nu mam mai intalnit niciodata in vreo ceainarie sau local.
Seara de 6 Martie petrecuta alaturi de Ionel si alaturi de oameni dragi sufletului meu va ramane mereu o amintire foarte frumoasa.
Multumesc mult tuturor acelora care au fost si sant alaturi de mine, alaturi de Ionel si alaturi de orice om care incearca sa aduca o raza de speranta in vietile oamenilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu