Despre mine

Fotografia mea
Cluj-Napoca, Cluj, Romania
Sunt un om direct, hotarat, care își urmează drumul vieții și care este deschis provocărilor. Viața este scurtă dar ne dă posibilitatea de a ne dezvolta. Numai un om curajos poate ajunge să fie ceea ce își dorește.

Optimismul se invata





In data de 20 Martie4 2010 am fost invitat la emisiunea Musafirii din cadrul postului de televiziune Antena 1 Cluj.
Emisiunea are o durata de aproximativ 2 ore si are ca scop invatarea optimismului. Interventiile mele in cadrul acestei emisiuni incep aproximativ la minutul 33.

Pentru a vizualiza emisiunea da click aici

Am mers in cadrul acestei emisiuni poate mai relaxat ca niciodata. A fost o experienta din care am avut foarte multe de invatat si o experienta care este rodul unei munci constante dar foarte serioase pe care am depuso de-a lungul unei vieti pe care am incercat sa o traiesc cat de poate de bine.
Ca sa fifi obtimisti trebuie sa aveti curaj.

Numai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu